Pages

December 4, 2009

expressive

Just want to share two songs here.

* 老婆-S.H.E
* 真的我没事-符致逸
Align Center
They mean on the lyric.
Good, meaningful, expressive;
just so nice to substitute the usage of words;
to express the feeling.

Let the lyric speaks.

老婆-S.H.E

从昨天到今天
还有明天
感谢老天
让你们陪在我身边
爱的心痛的心
等待的心
因为你们的拥抱
我很放心
当初见面的不安
彼此的探索
也许有些茫然迷惑
朝夕相处才发现
这世界中
没有人比你们更懂我
朋友姐妹
都已不够来形容
我们的默契骄傲
扶持与包容
老婆老婆
我们一起打勾勾
请记得约定的旅程到永久

真的我没事-符致逸

On and on, the pain goes on
And it wouldn't just wouldn't die
我竟远比想像中软弱旦无能为力
对你的眼神选择了逃避恨自己恨自己

On and on, the pain lives on
It's hurting so much more
就像我被悔不当初的罪恶吞去
惩罚过后能否带来解脱

I'll be fine I'll be fine
So many cried, listening to God
让坚强不只是种伪装
So many lies, listening to you
天亮后
I will be fine

On and on, the pain goes on and
I just don't know how to cope
伸手抱住自己是否就能够不再空虚
最后信念别放弃

I will be fine I will be fine
So many cried, listening to you
希望你能再给我力量
I will be fine So many lies, listening to you
什么时候
I will be fine

当我再也不对任何事期待
只剩下你只剩下你
有天当我舍弃一切见你
请你要微笑不语

So many cried, listening to you
希望你能再给我力量
I will be fine
So many lies, listening to you
什么时候
I will be fine

No comments:

Post a Comment